Khas buat pembaca

Ribuan terima kasih diucapkan kepada setiap pengunjung blog ini yang sudi bersama2 melihat artikel yang saya postkan.

Segala penulisan saya di dalam blog ini adalah berdasarkan pengolahan dari pembacaan saya merangkumi blog,buku,jurnal,dll bertujuan untuk berkongsi ilmu kepada semua.

Pandangan dan cadangan daripada anda amat saya hargai supaya kita dapat menambahkan ilmu pengetahuan kita. =)

Selasa, 27 September 2011

Ber'BLOG'ing...

Aku selalu je tengok2 blog orang lain yang femes, kebanyakannya parodi- type. Blog jenis ni memang ramai follower sebab kandungan yang ditulis menarik dan penuh ngan humor.


Dalam ber'blog'ing kebanyakannya memfokuskan idea bagi menarik lebih banyak orang supaya mengikuti perkembangan dalam blognya.

Dan ada juga yang menulis blog sekadar berminat untuk berkongsi idea2 dan memberikan pendapat peribadi.



Dan itulah yang aku lakukan pada blog ni, bagi aku apa yang penting segala apa yang aku sampaikan adalah ringkas dan padat. Nak cerita banyak2 kang jenuh lak, aku pun tak larat nak tulis panjang2 walaupun sesetengah post yang aku tulis agak berat kandungannya..



Senang cerita, semuanya atas pandangan masing2.




Setiap orang ada cara berfikir yang tersendiri..heh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan