Khas buat pembaca

Ribuan terima kasih diucapkan kepada setiap pengunjung blog ini yang sudi bersama2 melihat artikel yang saya postkan.

Segala penulisan saya di dalam blog ini adalah berdasarkan pengolahan dari pembacaan saya merangkumi blog,buku,jurnal,dll bertujuan untuk berkongsi ilmu kepada semua.

Pandangan dan cadangan daripada anda amat saya hargai supaya kita dapat menambahkan ilmu pengetahuan kita. =)

Selasa, 20 September 2011

Bersama anggur..

Masuk hari ni dah dekat sebulan aku lepak2 kat rumah lepas je habis final exam terakhir aku. Rupanya takde la best sangat kalau ada masa free je 24 jam;

makan,tido,toilet,tido (rotate smpai esok), boleh berkarat otak aku. Kalau ada kat kampus dulu boleh jugak aku lepak2 dengan member2 ke,g jalan pusing2 bandar ke leh hilang gak ke'kronik'kan sakit kepala. Dan tidak lupa ketika berada bersama si dia..


Maka dengan tu aku telah mengambil keputusan yang sangat genius, iaitu mencari keje bagi mengisi masa lapangku.

Dengan mengambil masa kurang dari satu jam round2 di bandar hometown berhasil la aku dapat keje di satu kedai makan yang femes, keje sebagai pengambil order atau "service-krew" yang bermula 10.30am sampai 6.30pm (kalo OT smpai 12.00am).
Sepanjang bekerja kat tempat ni macam2 mende "simple" aku belajar,
haha malas la nak belajar lebih2 kang bertambah lak beban aku.

Camnepun, kerja2 camni la yang buat aku kenal bermacam2 ragam manusia tak kira dari adik kecik sampai ke tahap tua bangka (staf2 pn sme) yang spesis nak menyusahkan keje.
Semua kepala nak ikut sedap je..

Hopefully keje sementara aku akan bertahan 1 bulan.. Haipp!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan