Khas buat pembaca

Ribuan terima kasih diucapkan kepada setiap pengunjung blog ini yang sudi bersama2 melihat artikel yang saya postkan.

Segala penulisan saya di dalam blog ini adalah berdasarkan pengolahan dari pembacaan saya merangkumi blog,buku,jurnal,dll bertujuan untuk berkongsi ilmu kepada semua.

Pandangan dan cadangan daripada anda amat saya hargai supaya kita dapat menambahkan ilmu pengetahuan kita. =)

Selasa, 25 Oktober 2011

Jom semua join ChurpChurp

Disini saya nak mengajak kengkawan untuk join dalam ChurpChurp,ni kira sister projek kepada nuffnang la dan yang paling penting boleh dapat income.Cara dia mudah je asalkan korang ada akaun facebook paling koman dah boleh join,senang dan cepat kan.Antara statement yang nak invite geng2 korang untuk join ChurpChurp adalah seperti di bawah:

How does getting rewarded through sharing sound like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

Hehe,ringkas je aku tulis ni.Sama la dengan konsep ChurpChurp yang mana kata otai2 blogger hanya perlukan masa tak sampai seminit pun nak setelkan assignment ChurpChurp.Apa tunggu lagi,pakat invite ramai2 sekarang! =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan