Khas buat pembaca

Ribuan terima kasih diucapkan kepada setiap pengunjung blog ini yang sudi bersama2 melihat artikel yang saya postkan.

Segala penulisan saya di dalam blog ini adalah berdasarkan pengolahan dari pembacaan saya merangkumi blog,buku,jurnal,dll bertujuan untuk berkongsi ilmu kepada semua.

Pandangan dan cadangan daripada anda amat saya hargai supaya kita dapat menambahkan ilmu pengetahuan kita. =)

Isnin, 31 Oktober 2011

Alhamdulillah..

Alhamdulillah,rasa terkejut/teruja/terharu sebab baru sahaja mendapat status Gliterrati.

Walaupun aku dikira masih baru dalam dunia berbloging, dapat naik kepada status ini sememangnya satu perkara yang sangat menggembirakan bagi aku.


Niat aku buka akaun Nuffnang sebab aku ada terbaca review dari otai blog yang kata Nuffnang suka bagi peluang kepada blogger, dan aku dah nampak hasilnya. Di samping aku berkongsi ilmu dan info ngan rakan blog best jugak kalau boleh buat side income berdasarkan iklan. Syok jugak..hehehe



Walau camnepun sedih sebab tidak dapat join Chatime Publika walaupun sudah diberikan voucher oleh pihak Nuffnang. Aku tinggal kat Terengganu, jadi susah nak pergi ke sana sebab banyak kesulitan. InsyaAllah kalau ada rezeki boleh la aku berkunjung kalau2 ada event lain yang mendatang.


Banyak kelebihan aku dapat gunakan seperti berjumpa dan berkenalan dengan blogger (Nuffnanger) lain, dapat makan lebih lagi lak tu (beli 2 percuma 1).


Cerita aku perasan aku naik level jadi Gliterrati bermula bila aku baru je update blog, nak tukar update kepada weekly pasal internet lembab je bikin tak semangat lak.

Rupanya ada hikmah di sebalik semua ni, status baru ni dah buat aku semakin bersemangat nak berupdate semula..haipppp..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan