Khas buat pembaca

Ribuan terima kasih diucapkan kepada setiap pengunjung blog ini yang sudi bersama2 melihat artikel yang saya postkan.

Segala penulisan saya di dalam blog ini adalah berdasarkan pengolahan dari pembacaan saya merangkumi blog,buku,jurnal,dll bertujuan untuk berkongsi ilmu kepada semua.

Pandangan dan cadangan daripada anda amat saya hargai supaya kita dapat menambahkan ilmu pengetahuan kita. =)

Jumaat, 7 Januari 2011

Sem baru..

Sem baru dah mula, well kebiasaannya semua ni akan diikuti dengan azam- azam student (biasanya student 1 & 2 year) yang dah mula insaf pastu pasang target untuk strive excellently. Haha, but for me it's kinda too late to regret because this is my final sem. Aku pun sampai dah malas nak fikir pasal semua ni, yang penting sem ni aku nak fokus PSM je sebab ni salah satu benda yang penting untuk graduasi & kerja aku.

Kalau diikutkan masa aku nak menulis/ berceloteh kat sini dah banyak hilang sebab nak fokus kat study & aktiviti lain (takde la sangat). Tapi kadang- kadang kita ni terase jugak nak meluahkan perasaan pasal ke, bagi info ke. Aku nak cari idea untuk letak dalam blog ni pun dah takde.

Haha,takpe la next time aku akan post some info- info yang menarik, kepada kengkawan aku aku ucapkan selamat ber'sem' baru. Study la elok- elok ye. >_>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan